En zo vliegt de tijd voorbij - Reisverslag uit Kyoto, Japan van ManonNaarKyoto - WaarBenJij.nu En zo vliegt de tijd voorbij - Reisverslag uit Kyoto, Japan van ManonNaarKyoto - WaarBenJij.nu

En zo vliegt de tijd voorbij

Blijf op de hoogte en volg

24 Oktober 2014 | Japan, Kyoto

Hey lieve allemaal,

Zo vliegt de tijd opeens voorbij, als je in een ritme valt. Lekker! :D
De tweede week school is net voorbij, en het bevalt me prima~!

Enkel een korte samenvatting dit keer - ik moet straks weg, dus hopen dat ik het inderdaad kort kan houden! ;)
De lessen vorige week waren allemaal nieuw, dus wennen aan nieuwe docenten en aan nieuwe klasgenoten.
Woensdag in een groepje gezet met 3 anderen voor een fieldwork-opdracht, wij bedachten om een kimono-zaak te gaan interviewen. Taken verdeeld, afspraak gemaakt voor deze week woensdag (exact een week later).
Donderdag N2 les gehad 's middags, in de advanced-groep. Dit bleek nogal gevorderd te zijn (goh..) en wellicht iets meer dan ik nu aan kan. Je hebt 3 weken om te beslissen, dus volgende (deze) week ga ik naar de gewone N2 klas om te vergelijken. Die bleek beter te gaan, dus ik blijk in de gewone klas.
Vrijdagavond was er een karaoke-party met zo'n 25 anderen. Egemen (een vriend uit Nederland) was hier in Kyoto, dus ik heb met hem avondeten gegeten en nam hem toen mee naar de karaoke-party. We waren in totaal met zo'n 26 mensen, dus super gezellig en druk, en heel erg leuk. Met Egemen een taxi gedeeld en toen nog een stukje gelopen (zijn huis was het dichtst bij) naar huis, waar ik om 03:30 aankwam. Welterusten!
Zaterdag met 3 vrienden naar Osaka geweest, daar naar het Osaka Kasteel geweest, lekker gegeten, karaoke gedaan en weer naar huis.
Deze week gewoon lessen gehad (dit keer donderdag dus N2, de gewone les). De fieldtrip zou woensdag zijn, maar toen bleek Jidai Matsuri te zijn, dus het is verplaatst naar vandaag (vrijdag). Dat was heel gezellig, en ik kreeg een uitnodiging voor een theeceremonie op 30 november. Ben benieuwd!

Vanavond heb ik een GoGoNihon Picknick party bij de Kamogawa Rivier, vanaf 20:00 uur, dus het is weer tijd om te gaan.
Ben benieuwd!

Goh, heb het toch kort kunnen houden. Tot het volgende verslag (kan even duren, begin nu in een ritme te komen waar verslagen eventueel op zich kunnen laten wachten :p).

Knuffels!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 30 Sept. 2014
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 11858

Voorgaande reizen:

02 Oktober 2014 - 19 September 2015

Een jaar naar Kyoto

30 September 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: